יאיר לפיד ובנט : N12 לפיד קיבל את המנדט להרכבת ממשלה נתניהו תקף / צריך להתאחד עם גנץ שיעשו שולם ברשימה עם שם חדש לפיד 1 גנץ 2.

יאיר לפיד ובנט : N12 לפי×" קי×'ל את ×"מנ×"ט ל×"רכ×'ת ממשל×" נתני×"ו תקף / צריך להתאחד עם גנץ שיעשו שולם ברשימה עם שם חדש לפיד 1 גנץ 2.. לפיד, סער ובנט אומרים לא לחרם של ליברמן איווט ליברמן, הצהיר כי יתמוך רק במועמד שיתחייב לא לצרף את החרדים לממשלה, אך המועמדים יאיר לפיד, גדעון סער ונפתלי בנט דוחים את הדרישה, בראיונות באולפן 'כיכר השבת' • צפו. צריך להתאחד עם גנץ שיעשו שולם ברשימה עם שם חדש לפיד 1 גנץ 2. לפיד ובנט ינסו להקים ממשלה בראשות בנט תחילה ולפיד לאחר מכן. לפיד מתקבע כמועמד טוב להחלפת נתניהו ובמיוחד כשאין לו אגו יותר. טיטי איינאו, יחד עם שר האוצר יאיר לפיד, שר המסחר והתעסוקה נפתלי בנט ועורך אתר.

לפיד, סער ובנט אומרים לא לחרם של ליברמן איווט ליברמן, הצהיר כי יתמוך רק במועמד שיתחייב לא לצרף את החרדים לממשלה, אך המועמדים יאיר לפיד, גדעון סער ונפתלי בנט דוחים את הדרישה, בראיונות באולפן 'כיכר השבת' • צפו. הנשיא יקבל את עמדתן של כל הסיעות • גדעון סער תומך בלפיד • סמוטריץ': נתניהו לא ייתן להם מנוח. השניים דנו במגעים להרכבת ממשלה ובהיערכות לסבב ההמלצות בבית הנשיא. לפיד ובנט חייבים למהר ולהקים ממשלה.

×
×"מרוץ למנ×"ט רי×'לין נוע×" עם לפי×" ו×'נט ×'נפר×" from www.israelhayom.co.il
ברקע האפשרות שנשיא המדינה ריבלין יטיל על חכ יאיר לפיד את הרכבת הממשלה, נושא יור ימינה דברים בחדר סיעתו. מרב מיכאלי תוקפת את יאיר לפיד: שעה קלה לאחר שנציגי סער החליטו לא להמליץ על איש וקראו לנשיא לזמן את לפיד ובנט להידברות, אמר יור יש עתיד: טיטי איינאו, יחד עם שר האוצר יאיר לפיד, שר המסחר והתעסוקה נפתלי בנט ועורך אתר. לפיד מתקבע כמועמד טוב להחלפת נתניהו ובמיוחד כשאין לו אגו יותר. בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש. משחררים את הצרכן משבי הרשתות והיבואנים הוועדה להגברת התחרות והסרת חסמים בתחום היבוא האישי. יור יש עתיד, חכ יאיר לפיד, התראיין היום (ראשון) לאחר תקופה ארוכה ואמר כי הוא לא מתרגש מאמירות של קמפיין, (גדעון) סער ו(נפתלי) בנט יסכימו בסוף לשבת בממשלה בתמיכת.

לא לקחת כל מה שהרוב הקואליציוני מאפשר לקחת.

לא מתרגש מאמירות של קמפיין. לדבריו, למרות הצהרותיהם, גדעון סער ונפתלי בנט יישבו בממשלה בה הוא יכהן כראש כיהן כשר האוצר בממשלת ישראל השלושים ושלוש וכראש האופוזיציה בכנסת העשרים ושלוש. נתניהו, שנראה הערב כבוי, יילך ויהפוך מסוכן ככל שהפינוי מבלפור יתקרב. לפיד ובנט חייבים למהר ולהקים ממשלה. לפיד מתקבע כמועמד טוב להחלפת נתניהו ובמיוחד כשאין לו אגו יותר. עליהם לזעוק בקול רם וצלול מעל כל אתר. הם צריכים להפסיק להיות חזירים. צפו בתמונה שצולמה בבית הנשיא: לראשונה, מודיע יאיר לפיד על כוונותיו להיות האיש שירכיב את הממשלה הבאה, ברקע סיסמת הבחירות של הליכוד כי הבחירות הם בין נתניהו ללפיד. לפיד ובנט במרוץ נגד הזמן: קראתי לבנט להיכנס לממשלת אחדות, המדינה. קיים פגישה עם לפיד • הודעת בית הנשיא:

יש בנט של אולפני טלוויזיה. ‏ואיפה בנט שלא דורש מהם להגיע. לא מתרגש מאמירות של קמפיין. גילוי ראשון לאחר הטלת תפקיד הרכבת הממשלה על יאיר לפיד: צריך להתאחד עם גנץ שיעשו שולם ברשימה עם שם חדש לפיד 1 גנץ 2.

לפי×
לפי×" ו×'נט ×'מרוץ × ×'×" ×"זמן לקראת מו מ אינטנסי×'×™ ל×"רכ×'ת ממשל×" from ynet-images1.yit.co.il
משחררים את הצרכן משבי הרשתות והיבואנים הוועדה להגברת התחרות והסרת חסמים בתחום היבוא האישי. הנשיא ריבלין נועד עם יאיר לפיד ובנט ריבלין פועל להעברת המנדט למועמד אחר: אך הלהבות בבירה עשויות לאתגר את השותפות עם הערבים, ומשחקות לידי נתניהו. לפיד ובנט חייבים למהר ולהקים ממשלה. לפיד ובנט יכולים לשאת על כתפיהם את אתגר ריפוי הקרעים (בצירוף כחול לבן) ולהרים את נס האחדות כערך עליון ולא כמליצה יבשושית ומעופשת. לפיד, סער ובנט אומרים לא לחרם של ליברמן איווט ליברמן, הצהיר כי יתמוך רק במועמד שיתחייב לא לצרף את החרדים לממשלה, אך המועמדים יאיר לפיד, גדעון סער ונפתלי בנט דוחים את הדרישה, בראיונות באולפן 'כיכר השבת' • צפו. אינפו אינפוגרפיקה מנדט יאיר לפיד צריך להתאחד עם גנץ שיעשו שולם ברשימה עם שם חדש לפיד 1 גנץ 2.

מה שיכריע את הכף מבחינת עבאס היא היענות לפיד ובנט לדרישותיו להגדלת התקציבים למגזר הערבי, ישום תוכנית חומש למיגור האלימות, והכרה בישובים לא מוכרים.

יור יש עתיד יאיר לפיד ויור ימינה נפתלי בנט נפגשו אמש (מוצאי שבת) לראשונה מאז הבחירות. קראתי לבנט להיכנס לממשלת אחדות, המדינה. יאיר לפיד חושף היום שגדעון ובנט יסכימו לשבת בממשלה שלו בתמיכת הרשימה המשותפת. לפיד ובנט יכולים לשאת על כתפיהם את אתגר ריפוי הקרעים (בצירוף כחול לבן) ולהרים את נס האחדות כערך עליון ולא כמליצה יבשושית ומעופשת. ברקע האפשרות שנשיא המדינה ריבלין יטיל על חכ יאיר לפיד את הרכבת הממשלה, נושא יור ימינה דברים בחדר סיעתו. יש בנט של אולפני טלוויזיה. לקראת מומ אינטנסיבי להרכבת ממשלה. אני ובנט יודעים לעבוד יחד, כשנראה את המספרים נוכל לדבר על. אמר את האמת יור יש עתיד, יאיר לפיד, אמר כי גדעון סער ונפתלי בנט יסכימו לשבת בממשלה בתמיכה הרשימה המשותפת: אך הלהבות בבירה עשויות לאתגר את השותפות עם הערבים, ומשחקות לידי נתניהו. נתניהו לא ייתן להם מנוח. הם צריכים להפסיק להיות חזירים. ליברמן, לפיד ובנט לא פעלו בכנסת ולא נכחו בוועדות.

לקראת מומ אינטנסיבי להרכבת ממשלה. לפיד, סער ובנט אומרים לא לחרם של ליברמן איווט ליברמן, הצהיר כי יתמוך רק במועמד שיתחייב לא לצרף את החרדים לממשלה, אך המועמדים יאיר לפיד, גדעון סער ונפתלי בנט דוחים את הדרישה, בראיונות באולפן 'כיכר השבת' • צפו. יש בנט של אולפני טלוויזיה. נתניהו, שנראה הערב כבוי, יילך ויהפוך מסוכן ככל שהפינוי מבלפור יתקרב. צפו בתמונה שצולמה בבית הנשיא:

איך תרא×
איך תרא×" ×"ממשל×" של לפי×" ו×'נט ×"×"סכם ×"קואליציוני ×"מלא של יש עתי×" וימינ×" from www.israelhayom.co.il
לפיד ובנט, ליברמן והורוביץ דיפדפו מהר הלאה את הזיגזג העצום בעמדתם — מביקורת קשה על חוקי נתניהו־גנץ לאימוץ מלא שלהם. נתניהו לא ייתן להם מנוח. צריך להתאחד עם גנץ שיעשו שולם ברשימה עם שם חדש לפיד 1 גנץ 2. אני ובנט יודעים לעבוד יחד, כשנראה את המספרים נוכל לדבר על. עליהם לזעוק בקול רם וצלול מעל כל אתר. יור יש עתיד, חכ יאיר לפיד, התראיין היום (ראשון) לאחר תקופה ארוכה ואמר כי הוא לא מתרגש מאמירות של קמפיין, (גדעון) סער ו(נפתלי) בנט יסכימו בסוף לשבת בממשלה בתמיכת. צפו בתמונה שצולמה בבית הנשיא: ולהקים אחרי הבחירות ממשלה יציבה.

ליברמן, לפיד ובנט לא פעלו בכנסת ולא נכחו בוועדות.

לא לקחת כל מה שהרוב הקואליציוני מאפשר לקחת. סער ובנט יסכימו לממשלה בתמיכת המשותפת; יפעלו במהירות להסיר מעל נתניהו את החסינות לא מתרגש מאמירות של קמפיין. גם בנושא דת ומדינה יש פערים בין האגף הליברלי לאגף השמרני בגוש השינוי, אלא שהפעם לא אמורה לשבת בממשלה אף מפלגה חרדית, ויש מצב שאורח החיים של יאיר לפיד, ניצן הורוביץ, מרב מיכאלי, סער ובנט, שגרים. קיים פגישה עם לפיד • הודעת בית הנשיא: לפיד, סער ובנט אומרים לא לחרם של ליברמן איווט ליברמן, הצהיר כי יתמוך רק במועמד שיתחייב לא לצרף את החרדים לממשלה, אך המועמדים יאיר לפיד, גדעון סער ונפתלי בנט דוחים את הדרישה, בראיונות באולפן 'כיכר השבת' • צפו. טיטי איינאו, יחד עם שר האוצר יאיר לפיד, שר המסחר והתעסוקה נפתלי בנט ועורך אתר. מוקדם יותר הודיע איימן עודה שיתמוך ביאיר לפיד כראש הממשלה הבא. לדבריו, למרות הצהרותיהם, גדעון סער ונפתלי בנט יישבו בממשלה בה הוא יכהן כראש ברית האחים לפיד ובנט תחזור ובגדול. יש בנט של אולפני טלוויזיה. בנט דיבר לראשונה כראש ממשלה מיועד, אך למומ עם לפיד הוא מגיע חלש.

Posting Komentar

0 Komentar